Vastaanottaja: tilaajapalvelu@bonnierpublications.fi
P�iv�: 8. tammikuuta 2008 21:08
Aihe: Tilauksesta, ja sen peruutus. Eip� tainnutkaan onnistua?
Prioriteetti: Suuri

Hei,

l�hetin teille eilen (ja toissap�iv�n�) s�hk�postia mutta en ole saanut siihen viel� vastausta, joten l�het�n sen nyt uudelleen sill� asialla on kiire. Edelliseen viestiin viel� lis�ten, ett� soittimen mukana tullut USB johto oli todellakin viallinen, ja rikkoutui muutaman k�ytt�kerran j�lkeen lopullisesti. My�skin hetken kuuntelun j�lkeen toinenkin kuuloke lopetti lopullisesti toimintansa. Ja mit� tuossa my�hemm�ss� s�hk�postissani mainitsen siit� PCMCIA-kortista, niin en ole viel� varma hajosiko itse kortti vai hajosiko kannettavasta tietokoneesta laajennuskorttipaikka. Informoin t�st� asiasta teille my�hemmin lis�� kunhan saatte luettua ensin t�m�n s�hk�postini ja kunhan saan tehty� muutamia testej� kortillani/korttipaikalla vian m��ritt�miseksi.

Hei,

olin tuossa pari viikkoa lomalla ja eilen kotiin tullessani huomasin ett� siit� huolimatta vaikka kaikki tilaukseni telt� on peruttu, olette toimittaneet minulle Maailmanvaltojen synty Menestyksen perusta DVD:n ja laskun sen mukana.

En tied� milloin olette kyseisen levyn minulle toimittaneet, joten 14 p�iv�n palautusoikeus on t�m�n osalta saattanut jo menn�. Ainakin laskun mukaan er�p�iv� on ollut 4.1., joten olettekin varmaan toimittaneet levyn niihin aikoihin kuin olen itse poistunut maisemista. Toisaalta kun en ole mit��n teilt� tilannutkaan (en ole odottanut saavani teilt� yht��n mit��n), en voi olla vastuussa teid�n tekemisist�nne. Tilaukseni on p��ttynyt 25.10. (kuten allaolevasta s�hk�postista voitte lukea), eli jo l�hes 2�kk sitten ja nyt sitten yht'�kki� alatte taas toimittamaan tuota sarjaa uudelleen. Onko teid�n p��ss�nne jotain ongelmia vai miss� vika ett� mik��n teid�n kanssanne ei ole onnistunut viimeisimm�n lehtitilauksen osalta?

On se vaan ihme kun hehkutatte ett� asiakaspalvelu on yksi niist� asioista joihin panostatte. T�m�n luettuani reilu 2kk sitten lehdest�/kotisivuiltanne lopetikin teid�n kanssanne kaiken yhteisty�n - eli irtisanoin tilaukseni, koska mik��n ei oikeasti teid�n kassanne onnistunut. Asiakaspalvelukin j�tti vastaamatta toiseen s�hk�postiini kokonaan, jolloin jouduin soittamaan teid�n 020-alkuiseen helkkarin kalliiseen palvelunumeroon jossa sitten asia saatiin kuntoon. T�st�kin seurasi turhia kustannuksia teid�n v�linpit�m�tt�myytenne takia enk� saanut siit� edes korvausta. Ja kun t�m�nk��n ei teille n�emm� riitt�nyt, p��titte sitten alkaa postittamaan minulle tuota DVD-sarjaa uudellee.

Miten minun tulee toimia t�m�n levyn kanssa, onko osoitetta minne sen voisi palauttaa? Asiakasnumero 92 920 86x xx.

Ja toinen asia liittyen tilaajalahjaanne jonka my�skin sain poissaoloni aikana. MP4-soittimen toinen kuuloke oli paketista avattaessa rikki, kuori oli siis kahdessa osassa. T�st� kuulokkeesta ei my�sk��n kuulu mit��n. Toinen kuuloke toimii, mutta sekin r�tisee ja p�tkii kun johtoa taivuttelee soittimen liittimen juuresta. USB-johtokin on aivan uskomattoman rimpula ja kiero kuin mik�. Laittaessakin soittimen kiinni USB-soivittimeeni, se ilmeisesti rikkoi PCMCIA-kortin jossa oli 2x USB ja 2x FireWire-liit�nn�t. Ainakaan korttiin liitetty ulkoinen kovalevy ei en��n t�m�n kautta toimi. Eli t�m�kin asia meni sitten todella vahvasti. Mink�slaisia korvausmahdollisuuksia minulla on saada teilt� tuon vioittuneen kortin osalta?

Ik�v�� ett� teid�n hyv� lehtenne on pilattu todella huonolla asiakaspalvelulla. Ilmeisesti asiakaspalvelu ei ole teid�n oma, vaan ostettu joltain toiselta asiakaspalvelua tarjoavalta yritykselt�. Niin tai n�in, huonosti olelle onnistuneet minun kohdallani ja on turha luulla ett� en�� ikin� tilaisin teilt� yht��n mit��n. Yritet��n nyt kuitenkin ensin ratkaista n�m� ongelmani ennen kuin lopetan aivan lopullisesti suhteeni teihin.

Yst�v�llisin terveisin,
Pasi V�h�martti