L�hetetty Bonnierjulkaisujen asiakaspalvelun nettipalvelun kautta

Vastaanottaja: Asiakaspalvelu
P�iv�: 24. tammikuuta 2008 16:51
Aihe: 9292086xxx Maailmanvaltojen synty

Hei,

olen perunut Maailmanvaltojen synty DVD -sarjan tilauksen jo useampaan otteeseen ja saanut siit� kerran jopa vahvistuksen. Siit� huolimatta aloitte parin kuukauden j�lkeen hiljaiselon j�lkeen toimittaa minulle noita levyj� uudelleen, n�emm� olette luoneet minulle my�s uudet tunnukset t�nne asiakaspalvelu sivulle - sill� tilauksen peruuttamisen j�lkeen en t�nne ole en�� p��ssyt ennen kuin t�n��n uusimman laskun mukana toimitettujen tietojen perusteella. Asiakaspalvelustanne en ole saanut mink��nlaista vastausta, vaikka olen kysynyt useaan otteeseen noiden levyjen palauttamisesta ja maksujen mit�t�imisest�. Kahden toimitetun levyn j�lkeen en nimitt�in ole en�� ollut asiakkaanne, enk� n�iden kokemusten j�lkeen tule koskaan toiste olemaankaan.

Toinen asiani koskee tilaajalahjaanne. Kytketty�ni tietokoneeseeni saamani Nordic MP4-soittimen, se hajotti PCMCIA -v�yl�isen USB/FireWire -adapterikorttini. Ilmeisesti soittimen mukana toimitettu Mini-USB -kaapeli oli viallinen aiheuttaen oikosulun (kaapeli oli oudon n�k�inen, mutta oletin sen olevan halpatuotteiden speciaali liitinratkaisu). Soittimen mukana toimitetut kuulokkeet olivat my�skin vialliset. Olen ilmoittanut n�ist�kin asioista asiakaspalvelullenne ja j�tt�nyt korvauspyynn�n, mutta mit��n ei ole t�m�nk��n asian tiimoilta viel� kuulunut.

Jos mitenk��n olisi mahdollista, voisitte v�litt�� t�m�n viestin toimitusjohtajallenne tai jollekin sellaiselle taholle joka vastaa asiakaspalvelun toiminnasta. H�n voisi olla kiinnostunut tavastanne hoitaa asiakaspalvelua. Koska toimintanne on ollut t�ysin ala-arvoista, olen julkaissut kaikki tapaukseen liittyv�t asiat yksityiskohtaisesti kotisivuilleni osoitteeseen http://batman.jamk.fi/~c1303/tapauksia/bonnier.php. Voisitte pyyt�� edell� pyyt�m��ni henkil�� tutustumaan kyseisen sivun sis�lt��n ja toivon mukaan ottamaan my�s yhteytt� minuun t�m�n j�lkeen.

Aion j�tt�� toiminnastanne valituksen kuluttajariitalautakunnalle sek� mahdollisesti j�tt�� tutkintapyynn�n poliisille toiminnastanne, mik�li kohta ei ala t�m� asia etenem��n. Joten jos voisitte edes vastata t�h�n viestiini, niin saisimme t�m� asia eteenp�in eik� edell� mainittuihin toimiin tarvitse ryhty�.

Yst�v�llisin terveisin,
Pasi V�h�martti